Novice

Širimo ekipo!

posted on

Če iščete stabilno zaposlitev v prijetnem delovnem okolju z možnostjo osebnega in profesionalnega razvoja, nam pošljite svoj življenjepis na info@tehnos.si. Prijave sprejemamo do 10. 6. 2024.

V naš dinamičen kolektiv želimo sprejeti:
•    ADMINISTRATORJA (M/Ž)
•    SPECIALISTA ZA FINANCE IN RAČUNOVODSTVO (M/Ž)

ADMINISTRATOR (M/Ž)

Kratek opis osnovnih delovnih nalog:

  • sprejemanje strank ter delo z vhodno in izhodno pošto,
  • razne administrativne naloge (priprava dokumentov in vodenje različnih evidenc).

Kaj pričakujemo?

  • delovne izkušnje v administraciji ali s podobnimi deli,
  • znanje slovenskega in angleškega jezika,
  • dobro poznavanje uporabe orodij MS Office,
  • organizirano, vestno, prijazno in komunikativno osebo.

 

SPECIALIST ZA FINANCE IN RAČUNOVODSTVO (M/Ž)

Kratek opis osnovnih delovnih nalog:

  • knjiženje, kontiranje in vodenje glavne knjige,
  • izdelava obračunov plač ter ustrezno poročanje,
  • priprava bilanc in zaključnega računa ter letnega poročila,
  • priprava ostalih zakonsko zahtevanih poročil in obračunov ter usklajevanje poslovanja z zakonodajo,
  • skrb za plačilni promet.

Kaj pričakujemo?

  • sposobnost samostojnega vodenja računovodstva v proizvodnem podjetju,
  • visoko oziroma višjo stopnjo izobrazbe ekonomske smeri (v primeru ustreznih delovnih izkušenj s področja računovodstva možna tudi srednješolska izobrazba ustrezne smeri),
  • vsaj 3 leta delovnih izkušenj na računovodskem področju,
  • poznavanje računovodskih standardov in relevantne zakonodaje,
  • odlično poznavanje uporabe orodij MS Office (zlasti Excel), zaželeno poznavanje programa Pantheon,
  • znanje vsaj enega tujega jezika,
  • natančno, zanesljivo, odgovorno in pošteno osebo.

 

DJI_20240513105918_0...

Return

Imate vprašanje  Potrebujete pomoč?

Z veseljem vam pomagamo in vam posredujemo dodatne informacije.

Pošljite povpraševanje